bilder från EGYPTEN


Påväg till Arlaaaanda!



Alltid STARBUCKS!


Utsikt från våran balkong!


Vem har sagt att man inte får ha stökigt liksom?



När vi åkte på utflykt en dag för snorkling, gick inte sådär skitbra men ;)


Två killar som jobbade på Hotellet, Angelica, Demba och Linn


Skönare kille får man leta efter, hahaha.


HAHAHAHA, sjukt mycket humor!


Sjukt god mat vi fick.


Jag när vi var på Paradise Island, underbart.


Carlströöm vid Paradise.


Linn, Demba jag och Angelica.. Om ni undrar så träffade vi Demba och
Linn på hotellet, dom var också från Sverige!


Stek på balkongen.


Äkkel 1 och äkkel 2 eller hur va det Angelica? ;)


Maaaaaaax!!


Linn och Demba vid Ministry of sound.. tror jag det hette. Nice va det iaf!


Carlström schteeeeeker.


Stek på stranden utan musik? hm.. njaaaa..


100% humor.. "apan", jag och carliiis


the beeeeach


<3:a Angelica gjorde på min rygg, snyggt vaaa? mohaha


och så ser vi överlyckliga ut..


yeeeeah.



På balkongen innan paarty.. näst sista kvällen tror jag det var.




Hotellet dååårå... Zahabia.


Påväg hem.....

Som ni förstår så har jag sjuuuukt mycket bilder. Men ni får se några av dom iallafall, haha.. hade sjuuukt roligt, första resan jag åkte själv med en polare, och vart ju hur bra som helst... i sommar kör vi igen!!!!!


Kommentarer
Postat av: lovisa

åååh ni ser ju ut att ha haft det hur underbart som helst! :) är jävligt avundsjuk :D men om en vecka drar jag till thaiiiii :D:D:D<333

2010-03-19 @ 16:06:44
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: Sofia

Underbart det ser ut :D

2010-03-19 @ 18:06:06
URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Louise

okej jo de e bra med mig med :)

2010-03-19 @ 21:00:46
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se.
Postat av: Sabina

gör inget gumman ja är också seeg på att svara!!! haha :D åååh vad härliga bilder, vill åka NUUU blir tokig. längtar så enormt till thailand ska dit snart om 2 månader jö ;)

nej, stackare.. vad jobbigt. hoppas de går bättre nu!

de är bara bra med mig, sjdå? <3

2010-03-28 @ 23:40:21
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0