Falling down



Kalispera pungisar! Sitter och dunkar musik som vanligt, ska in och dööscha snart tänkte jag.. kan ju sitta uppe hela natten (idag också..) eftersom jag är ledig imorron som sagt.. härligt sådär det. Tänkte köra RAMBO maraton. kika på 1,2 och 3. måste köpa dom andra! någon mer som är galen i dom filmerna? :) iallafall såå.. vill jag till GREKLAND nu., NUUUUU! så tråkigt i Sverige, vill till SOLEN och hettan liksom. får väl gå in i duschen och vrida på varmaste vattnet och försöka tänka att jag är nere i värmen iallafall? att jag badar i medelhavet, right? typ nått sånt. i kuksverige fryser man ju ihjäl. och jag känner att det blev ett väldigt glatt inlägg. och där var jag sarkastisk. bjuder på en SJUKT het bild också., kanske ni redan har sett men skitsamma. pöss

Kommentarer
Postat av: Jessica

tjja gumman, du kunde du hjälpa mig att lägga in hedern med bakrund och de för jag blir tokig jag har försökt och försökt men det blir bara fel!!!

kram!

2009-10-23 @ 02:14:28
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0