Parfym & MakeUp


Ååh, ni måste kika i på www.beautystore.se. De har parfymer och smink i billigare priser.
Väldigt bra faktiskt, nästan så att man måste beställa en julklapp till sig själv ;)
Jag älskar verkligen Ralph Laurens parfymer, alla luktar underbart! Såg i reklamen som
kom hem igår att RUSTA hade denna Ralph Lauren parfym jag har här uppe. Ralph Cool.
30 ml för 250 kronor har jag för mig att det var.. ovanligt.. har aldrig sett att Rusta har någon sån parfym..
Men om den är äkta (vilket jag tror den är) så är ju det väldigt bra, då kanske man ska kila dit och köpa en! :)
Nej men kika in här snyggingar, perfekta julklappar om man gillar parfymer och make up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0