So fucking great

Godmorgon skitungar.. Sovit gott? Idag är det torsdag och SISTA riktiga dagen i skolan, för den här terminen, kan inte förklara hur skönt det ska bli med lov.. fyfan. mmmm! Idag ska vi till badhuset också, skrev det igårkväll kanske? Ja, anyway. kommer inte ens ihåg vad jag skriver.. :)  Ska bli skönt att bubbla, basta å shit iallafall.. Ikväll så tänkte jag hinna med solning, igen.. haha, och sen plugga? Neeeeeeeeeeeeej behövs INTE. so fucking great ;) Får väl se vad jag hittar på.. shopping? vänner? movies? yes! Nu börjar ju julafton närma sig, inte långt kvar nu.. och på lördag ska vi klä granen också, gud så mysigt.. trist att det är +grader ute nu, snön börjar smälta bort tycker jag, är ju typisk att den börjar göra det NU när man vill ha snö liksom.. får verkligen hoppas på att det blir -grader snart, lite mysigt sådär när det är kallt också ju :) jag som hade tänkt gå ut och fota några fina vinterbilder, har inte hunnit det än, då får ju inte snön smälta bort.. då gåre ju inte. Nej men jag börjar vid nio så jag tänkte kila iväg nu, så jag inte kommer försent som... brukar hända.. + att jag har prov nu, svenska prov.. men det löjliga är att vi får ha med boken som vi har läst som hjälp, då blir det väl antagligen hur lätt som helst.. Vem kommer att få MVG då? ;) Ha't fint idag skitskallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0