Saturday


Halloj snyggingar! Hade ni det bra igår? Jocke tvingade iväg mig på fest iallafall, vart rätt kul faktiskt så, var väl bra ;) haha. Känner mig lite klen idag så blir baaaaara lugnt ikväll.. Hemma och mysmysmys med underbara familjen. och neeeeeeej, fick reda på av syrran att Robin åkte ur IDOL igår, han som var så... BRA! Men aja.. kanske blir en stjärna ändå.. Alice och Kevin är ju inte så dåliga heller direkt, håller nog mest på Kevin.. nästa helg avgörs det ! Tyvärr så missar jag det då också eftersom jag ska tillbringa min kväll på jernvallen och kika på lusseinnebandyn, hejja på dom i klassen får vi se om dom lyckas ta hem vinsten i år ;) Kan ju alltid hoppas, haha. Nej men för nu ska jag ner och hjälpa syster med maten.. Mamma är på julbord och pappa kom nyss hem från farmor och nu har han slocknat i soffan.. så blir väl jag och syrran som får offra oss ;) Jaja.. är ju roligt om man kan glädja nån.. lol, om Therese hade sett det där hade hon direkt tänkt på det som jag tänkte på, haha.. Sällskapsresan för er som sett den.. ;) fyfan.. någon av dom filmerna blir det ikväll.. eller Mamma Mia.. får väl se vad resten av folket vill. Annars så orkar jag inte skriva mer nu.. Ni får ha en toppenkväll och ta't lugnt! ;) KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0