Nu är det..

..bara 7 dagar kvar till julafton mina vänner! Faaan va fort det går nu :) mysigt men ändå inte, när julafton har varit känns det ju som om allting är över.. så kommer januari, februari och mars.. de tråkigaste månaderna..meen efter det är det ju april och då fyller ju vissa år ;) höm.. 17 bast! Nu gör jag ju alltid lika, tänker jämt framåt, det är ju lååååångt kvar till april herregud.. nu måste jag fokusera mig på december och att det är JUL snart, eller det är jul nu rättare sagt.. Igår kikade jag på Bodyguard med pappa, satt upp och kollade på hela även fast den slutade vid kvart i tolv, whatever.. när det var pause på den klickade jag över mig till 3;an där Titanic var, den är ju sååå.. underbar. finns inte någon som inte kan gilla den? Ska snart iväg till skolan, börjar vid nio och då har jag idrott, mindre kul men okej. leka lekar? Ah, det är de vi ska göra. Ni vet, 'under hökens vingar KOM' så ska alla skrika 'vilken färg' och om man inte har den färgen som 'HÖKEN' säger så måste man springa över till andra sidan, och om då man blir tagen av höken så blir man själv en hök jävel, ni kommer väl ihåg den leken? Erika berättade att vi typ skulle göra sånna lekar.. Mmm, väldigt seriöst, något att se fram emot, indeeeeed. Jaja.. hur ser eran dag ut fisar? Min blir rätt lugn, har inget plugg ALLS.. eller jo har iofs svenska boken som vi har prov på imorgon.. läste först en bok som heter snabba cash, som handlar om knarket i stockholm osv.. den hade väl ungefär 600 sider? för det första så läser jag seeeegt, och för det andra så började att läsa den när redan mer än halva tiden hade gått.. var ju sådär mindre bra liksom.. Så nu har jag bytt bok, i sista sekunden, nu 'läser' jag kort kjol istället.. jag som är så smart har läst den förr, då slipper jag läsa en bok som är så JÄVLA kul.. Känns ju skönt sådär! Och idag har jag spanska och matte prov, wish me luck, I need that.. Men nu tänkte jag faktiskt dra mig ner och kika på tv innan taxin kommer, alltså mammsen ;D Hoppas ni får en dålig dag, för jag känner att jag kommer få det!

Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig, det var alldeles för länge sedan vi sågs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0