Lööööördag

Igår blev det en rätt lyckad kväll, trodde faktiskt att det skulle vara mer folk på maskisen men jaja.. var rätt kul där inne, träffade CARRO, min.. vad säger man. hon var min bästa vän, så sprack det.. har varit osams hur länge som helst om skitsaker.. helt onödigt men så har det varit iallafall.. men nu är jag vän med människan, och jag känner då att jag har en bästa vän igen, finns absolut INGEN som carro.. och på engång började vi naturligtvis att kalla varandra trevliga saker som vi brukar göra.. haha det måste betyda att vi är riktiga vänner.. Kärlek till dig din skithög, du vet att jag diggar dig! Så då var ju min kväll typ räddad när jag blev vän med henne.. SKÖNT! Köpte nya pumps igår också, så hade jag naturligtvis dom igår, tror ni att Rebecka Gustavsson fick ONT i fötterna? Känner förfan smärta än, usch.. det var ingen hög klack, var bara att jag var ovan att gå i dom... jag kan säga att fötterna DUNKADE igår innan mamma kom och hämtade mig och carro, båda vi höll väl på och dö ungefär? Menmen, that's life.. kan nog inte finnas någon som inte har fått skavsår någon gång i sitt liv.. Jo, min farmor kanske.. hon är så gooooo! Men ja, hon får väl aldrig skavsår eftersom hon köper storlek 43 och hon har väl 40.. hon får ju liksom gå innåt med benen för att skorna inte ska åka av na, och sen när man frågar hur dom sitter så svarar hon bara att hon kanske skulle kunna ha någon storlek större.. jooo men visst farmor säger jag dåå..hon är knäpp gumman :) Nu för ett tag sedan kom jag nyss hem från valbo och shit va mycket folk det var, jag hade inte käkat något och gick där inne i typ 70 grader och miljoner folk i typ 4 timmar.. usch, Valbo kommer verkligen att sakna mig ett tag kan jag säga.. ja jag kommer ju inte sätta en fot där innan julen är över.. never in my life! Vad händer ikväll snyggingar? Själv ska jag parta idag igen, hoppas det blir lite roligare.. blir det förhoppningsvis eftersom vi är ett gäng brudar som ska in till Gävle bland massor av killar ;) kommer väl kännas som att vi har kommit till himlen eller nått..  och självklart så ska CARRO med! Vi har redan planerat att vi ska vara flera dagar under lovet.. åååååh gud va glad jag är att vi är vänner igen hjärtat, saknar dig sjukt mycket så du anar inte.. alltid vi två din fis! :) Nej nu ska jag in i duschen, ha't bra solstrålar.. ha en mysig kväll också, ska jag ha!!! KYSS


Förlåt att bilderna ser störda ut.. kanske beror på motivet också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0