I'm in love

Halloj pungskallar, är allt bra? Hoppas jag... jag har sovmorgon idag, eh eller ah.. snarare lång förmiddag innan skolan.. kan tyvärr inte ligga och drömma mig bort i sängen utan jag måste upp och plugga.. historia provet är imorgon och jag får hoppas att jag får godkänt på det här provet eftersom det andra gick skit.. Wish me luck! Ska lämna in en spanska uppsats imorgon också, vi fick den uppgiften igår och så ska den lämnas in efter två dagar.. lite kort tid enligt mig men okej då... vet inte hur det kommer att gå eftersom jag är sämst på spanska, men måste väl försöka. Sen har jag prov i motion & styrka också, stoooort och svårt prov har Jonas sagt att det kommer vara så måste väl plugga skallen av mig på det också, så ni förstår vad min eftermiddag och kväll kommer att bestå av.. mysigt värre! Nej, usch. men skönt att lovet snart är här. Jag skulle vilja skriva mycket mer nu men eftersom jag har så mycket plugg på borde jag börja, tänkte ta spanska uppsatsen först..Va tråkigt det här inlägget kändes, skriver ju bara om hur mycket plugg jag har, att jag ska plugga och måste plugga osv.. Sorry men ja ;) Ni måste ju tänka, eh, kul liv Rebecka har. höm.. Anyway, hoppas ni får en bättre dag än mig!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0