Halloj snyggingar..

..allt bra med er en tisdagskväll som denna? Jag är sjuuuuuukt pigg, skulle kunna göra vad som helst, känns som jag har hur mycket energi som helst.. något tips på något man kan göra? ;) Men som sagt så var jag ledig idag, kanske är därför jag är så pigg, man är ju inte det när man kommer hem från skola direkt.. Ikväll är det två sjukt bra filmer på teven, Titanic som jag alltid har varit galen i.. jag tjatade jämt på pappa när jag var liten att vi skulle mysa framför den filmen tillsammans, men som tur var så gillade han den också så jag fick jämt min vilja igenom ;) både jag och pappa gillar att båda att bara ligga och mysa framför teven, har jag gjort enda sedan jag var liten, och det har ju inte vuxit bort ;) och den andra filmen är Bodyguard, och den är kanske hur bra som helst? också en av mina och pappas filmer.. Whitney Houston, finns det någon som sjunger finare? Absolut inte, hon är oslagbar.. är ju lite synd sådär att hon har knarkat ner sig så hon ser förjävlig ut idag, hon var ju så otroligt fin.. sånt är livet, usch.. Nej men nu ska jag skynda mig in i duschen och sen blir det någon av filmerna, blir nog Titanic, känner för den filmen nu! + att .. man griner av den, haha. iofs så gör jag det av Bodyguard också.. men känns som att jag kan börja gråta vilken sekund som helst nu, har varit så ett braaaaa tag.. allt som virrar runt i mitt huvud, rätt jobbigt.. kan ju inte sluta tänka på.. HAN! Anyway, ha en fin kväll fuck faces!

Ska jag ge upp eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0