Friday, I'm in love


Godmorgon snyggingar! Hoppas ni har sovit gott, det har jag iallafall.. som en stock ;) Ni som läste min förra blogg vet att jag diskuterade det begreppet, därför flörtisen dök upp där.. HA! Vad är det idag? jooooo, om inte bästa dagen på hela veckan, FREDAG! Mycket myckte MYCKET viktigt !! Och idag har jag som sagt den där jeeevla redovisningen, men mamma och Therese lyssnade på mig när jag tränade nu på morgon och dom tyckte att det lät bra så får väl lita på dom.. Vore ju bra om du hade varit här och lyssnat också, snälla? Jag orkar inte, ge dig.. Jag vet att du vill ha mig! Finns ingen annan , det ska vara VI två, inse din jävel? Åh, va arg jag blir. haha ;) Vi får väl se hur det blir med allt tillslut.. hoppas på det bästa. Iallafall så slutar jag i skolan vid 2 och då kommer syrran och hämtar mig, får vi se vad vi hittar på.. Sen blir det mys ikväll, och kanske lite partaj om någon är sugen? Tell me then ;) Annars får ni ha en sjukt BRA fredag!
Slänger in låt som passar en dag som denna också, It's Friday and I'm in love!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0