En officer och gentleman!

Hej där snyggisar! Det blev faktiskt så att jag var hemma från skolan igår, mådde inte alls bra.. usch, jätteont i huvudet, illamående, yrsel och 38 i feber. Igår kväll blev det faktiskt lite bättre, kanske var för att jag tog alvedon. Men nu när jag kollade febern imorse så hade jag 37,8. och det är ju nästan 38 i feber. och eftersom jag har rätt låg tem i vanliga fall, ungefär 36,7 så känner jag verkligen av att jag har feber om den stiger över 37,4 så mår jag inte bra. haha, jaja.. Men jag tänkte iallafall åka till skolan och göra historiaprovet idag, nu när jag har tagit mig tid och pluggat och kan det.. rätt så bra.. iallafall så känns det som att jag vill göra det och inte få massa rester å skit, s drygt.. Men efter provet ska jag hem och kurera mig igen.. Syrran börjar sent idag så ska kika på någon film med henne nu, sen får jag se om jag orkar fräscha upp minnet lite med historian, kanske ;) Åh, igår kollade jag på världens bästa film.. haha eller ah, det säger ju jag om alla men.. den ÄR bra!! En officer och gentleman .. åh, den är så himla bra! Undra hur många gånger jag har sett den, haha.. kan inte räkna det på två händer iallafall. Ni måste se den vänner!!! :) Vi får se om jag och syrran kollar på en lika bra film nu då.. Har ni några bra filmtips? Hojjta till isåfall :) Annars får ni ha en bra Onsdag och sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0