scream my name



Tjena snyggisssar! Sköööönt med fredag säger jag bara. Hade bara en lektion idag, sen hade jag prov, så jag slutade vid 11. Tror provet gick bra, rätt så bra iallafall. Fick reda på att jag fick VG i kursen Företagsekonomi, suuuuperglad! Jag har som sagt inte varit så aktiv i skolan sedan jag slutade i nian, alltså i ettan och det som gått av tvåan nu.. men fick två vg:n i ettan när jag gick ut.. men bara kul när man får det nu, för annars är jag van med att få g ;) haha. hur som helst, Carlström skjutsade hem mig, och sen ½ timme efter ringde hon och frågade om jag ville dra ner på stan och käka lunch, så då hämtade hon upp mig så åkte vi och käkade keeeeebab, gött somfan! Ikväll ska jag på dejt med Anneli, inte träffat snyggingen på huuur länge som helst... vi ska köpa hem greksallad, dricka rödvin och snacka skit.. typ ;) blir superbra fredagkväll! Btw...killarna på bilden ovanför, LMFAO, coooolare killar får man leta efter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fis :)

2010-03-27 @ 13:37:42
URL: http://lifebytheresee.blogg.se/
Postat av: Malin

ja eller hur! men nu har snön försvunnit ganska mkt alla fall =)

jadu, igår blev det fest :) och idag blir det nog bara lugnt!



själv då? :)

2010-03-27 @ 14:20:24
URL: http://manobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0