Imma be



haha, söt bild på Lina, Carro och mig från en fest vi var på i helgen.. jaa, är man stjärnor så är man? ;) Anyway.. hur mår ni snyggingar? känner att jag inte är speciellt aktiv här på bloggen, men har veeeeerkligen tröttnat, orkar inte hålla i det. Har alltid varit så, lika när jag var liten och skulle börja skriva dagbok, höll väl i en vecka. Alla mina kompisar läste Harry Potter böckerna och jag skulle göra det, läsa väl två sidor och sen tröttnade jag, kanske därför att jag hatar att läsa och verkligen HATAR harry potter, håller ni med mig eller gillar ni skiten? okej ursäkta, kanske inte ska säga "skit" om det för finns ju faktiskt många som gillar böckerna och filmerna.. men jag hatar dom! Anyway, EN jävla dag kvar till påsklovet, äre skönt eller äre skönt? guuud.. men dock så måste jag ändå försöka göra klar några rester som jag har + att jag har börjar på mitt körkort nu, hade första körlektionen imorron så nu jäääklar ska det pluggas teori, för jag SKA.....ha mitt körkort till sommaren!!! Syrran kommer hem imorron, AWESOME! Då blir det påskmat och mys med familjen, fredag & lördag blir det käka med släkten och fira dom som fyllt år också. och snart fyller ju jag ;) det blir även party med Lina och Carro i helgen, lovely! Carlström åkte nyss iväg för vi har tagit hand om hennes brors barn, Johannes, sjukt jävla söt, bara typ 2 månader gammal.. så liiiiiten.. vill ha miljontals för dom är så söt! Men tror dock jag skulle bli jävligt trött på att dom skriker nästa hela jävla tiden, men aja.... man var väl lika dryg själv när man var liten, hah.. nu ska jag ner och fixa sallad och sen blir det promenad med Mooooniiique! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 fiis!! :)

2010-03-31 @ 17:20:33
Postat av: sabina

Hur är läääget guurlie? :D PUSS

2010-04-07 @ 13:58:41
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Elena

Är allt bra med dig? (:



Klart vi hänger då!!

2010-04-07 @ 21:38:14
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0