I'm back!



Vänner jag är hemma!!!!
eller okej, kom hem natten i torsdags, haha.. men har inte orkat skriva. Hoppas ni mår braaa och att jag inte tappat ALLTFÖR många läsare, dock så tror jag det men ;) shit the same, kommer ändå aldrig bli något inom bloggvärlden so I dont care. Jag har haft det UNDERBART! sjuuukt roligt har vi haft, jag kan lätt åka tillbaka till Egypten.. men jag varnar er tjejer. Om ni åker dit själv som jag och Carlström gjorde, passa er för araberna. Vissa är sjukt äkkliga, vi blev indragna i en jävla parfymaffär inne i Sekkala där två killar började ta på oss, och det är verkligen inte okej. Såå, lita på mig, vet vad jag snackar om. Dom kan verka huuur snälla och trevliga som helst, bjuder er på drinkar, ni får armband och så har dom ju inte speciellt fula ögon.. men ändå brudar, fall inte för det.. dom är inte så jävla snälla egentligen, vet också vad jag snackar om så.. Men sen så gäller ju inte det där ALLA killar, många av dom, men inte alla.. för vi träffade ett gäng som var jättesköna som vi hängde med. Annars förutom vissa killar så var det sjuuukt bra.. men Grekland är ju ändå Grekland för mig, så jag föredrar det! men kan lätt tänka mig att åka tillbaka för det är ju roligt att se andra ställen än bara älskade greeece ;) Tänkte visa bilder.....har huuur många som helst, men jag lägger ut några ikväll, måste plugga nu! hörs senare snyggingar, PUSS


Kommentarer
Postat av: S'

Jaa välkommen hem äälskling!! :D

Fan vad nice att du sola åt mig också hihi :)

Jo har haft det helt okej allt har varit som vanligt, jobba träna jobba träna.. osv :P hahah!

Vill också utomlands nu! <3

2010-03-16 @ 11:33:08
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Malin

ja det är toppen! :D

gud jag! så underbart med våran! :D

2010-03-16 @ 14:50:09
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är bara bara med mig :D

2010-03-17 @ 07:45:28
URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Elena

Åh. Jag vill också utomlands nu!!

2010-03-17 @ 20:32:57
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0