Egypt here I come!!!!!!



Tjena snyggingar! Nu har jag packat allting klart, resväskan är stängd och jag, mamma och pappa sitter och kollar på tv.. Det blir så att jag och Angelica tar tåget ner till Arlanda, det går 3:40 inatt och dom ska hämta mig här kl.3 inatt för hennes mamma är ledig och ska skjutsa in oss till gävle där tåget går. Eftersom det har varit sån jäkla oväder så har det ju varit lite osäkert att åka tåg eftersom det är många tåg som blivit inställda. och om det skulle vara så så skjutsar hennes mamma ner oss. Planet lyfter iallafall vid 7:45 imorgonbitti, får hoppas det inte är försenat bara.. tar ungefär 5½ timme att flyga så vi är framme i Egypten typ klockan 14 på dagen.. Guuuud vad jag är taggad, men min puls är uppe på 500 tror jag, första gången jag åker själv också, men det går väl bra. Får väl hoppas vi inte blir kidnappad av några araber bara ;) mohaha.. nejfan.. uu, vi ska verkligen tänka oss för vad vi gör. Dock så brukar jag inte göra det här hemma, speciellt inte när jag har alkohol i blodet, men det måste man ju verkligen göra där nere. Så är det.. Men jag ska kika lite på tv nu och snacka med mammi&pappi om allting och sedan ska jag krypa ner och sova några timmar innan jag ska upp vid 2 igen. NI FÅR HA DET SÅ SJUKT BRA HEMMA I SVERIGE VÄNNER! här hemma i det varma Sverige, HOST... ;) jag lovar att jag ska skicka hit lite sol och jag looovar att jag ska tänka på er när ni är här hemma i kylan och jag ligger på en strand och schteeeeker.. hörs om en vecka stjärnor! OM vi nu sitter vid en dator där nere (vilket jag inte tror, vill gärna njuta veckan ut av soljäveln) så skriver jag en hälsning att jag överlevde flygresan dit, haha...PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Malin

eller hur! haha :D

jo det är bara bra med mej! själv då? :D

2010-03-04 @ 11:24:43
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hahaha jaa :) ååh JAG VILL OCKSÅ IVÄG NU JU :(

Du får ha det så bra stumpan!! Vad bra att du ska sola åt mig ;) hihi, ha det bäst! Pussinuss <3

2010-03-04 @ 21:31:39
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Elena

Åh, kunde inte jag ha fått följa med i din resväska? (:



Ha det underbart bra nu!

2010-03-05 @ 16:05:04
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aa, jätteskönt...haft en jättebra helg :D

2010-03-06 @ 19:21:01
URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Louise

allt bra idag?:)

2010-03-13 @ 22:50:20
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0