life is just a game



heeej älsklingar!
jag hade suuuuuuuper kul på nyår, mådde dock inte SÅ jäkla bra igår, men idag är jag fit for fight igen ;) mormor och morfar kommer snart hit och käkar! mys.. igår var jag bara hemma, vi käkade julbord för sista gången, tog en snaps och kändes som magen skulle vända sig, så hm njaaae... inget mer alkohol än det igår blev det, och inte idag heller? kanske, men nej. måste ju bara säga.... NÄR SKA DET SLUTA SNÖÖÖÖÖA??? alltså, det här är sjukt, men det är ju typiskt Sverige. allt eller inget. nu är julen över, då man vill ha snö och kallt.. nu kommer dom tre tråkigaste månaderna,. jag vill ha sommmmmar!!! men, är väl bara att hoppas på att det sluta snaaart..... hm.. hoppas ni hade en superbra kväll på nyår och att ni haft en bra början på det nya året vänner! det är ju bra att man börjar det nya året med att vara bakis, men det är ju bara nyår en gång om året så då får man må piss, hehe.. jag tänkte visa lite bilder för er, men jag lägger in senare.. eftersom mormor och morfar kommer NUUU ;) PÖÖÖÖÖÖÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0