Hoffmaestro is thaa shit


jag kan bara inte sluta att ÄLSKA den här låten!
säger bara HOFFMAESTRO

jag är sjuuuuk... ont i halsen som fan och har blivit förkyld.. men är väl på bättringsvägen I guess.. var hemma från skolan igår, blir hemma idag och imorron också. Så får vi hoppas jag är frisk på torsdag, för i helgen ska jag på party!! I helgen så hade ju SNABBA CASH premiär, och jag gick ju såklart ;) både fredag och lördag, haha.. ÄKKLIGT BRA VAR DEN!! jag säger bara Joel "JW" Kinnaman, omg... love him! Jorge är ju inte heller SÅ dum,.. ni mååste bara se den snyggingar, den är värd pengarna, promise.. Och vad gör jag idag då? jaaa, det är en bra fråga.. sitter ju här framför min älskade dator och hänger nu, och har ingen aning om vad jag ska göra.. Knarka alvedon och halstabletter vore en bra idé så tror jag kör på den,.. egentligen borde jag plugga eftersom jag har ett stor franskaprov på torsdag, men orkar jag? nee... just det, får göra det ikväll, imorron... eller nått.. hur som helst så ska jag iallafall dra mig neråt nu.. och jag LOVAR att jag ska bli bättre att skriva i bloggen igen, ge mig lite tid bara ;) hoppas ni mår suuuper! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: emma

sv. Japp en toppen helg för oss båda. Du då ?

2010-01-19 @ 16:14:12
URL: http://rejjst.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; åh jobbigt o va sjuk :// krya på dig bejb! jodå min helg va jättebra! tävlade i norge, och det gick bra så :) hah hade du en bra helG?

2010-01-19 @ 20:12:48
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: S' ♥

haha jaa har kommit en bit på vägen iaf :P fast långt kvar.

nää stackare..

yees, de kan jag förståå! åh, längtar till våren och sommaren då man inte behöver gå runt med alla tjocka jäkla kläder! så trött på de nu hah.

2010-01-19 @ 21:18:38
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström

Sv: Okej, krya. Nja, det är sådär. Kram

2010-01-19 @ 21:47:55
URL: http://ffjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0