flashback



Godmorgon snyggingar!
här sitter jag och är sjukt jävla trött, det borde vara förbjudet att gå upp såhär tidigt (förutom när man ska ut och resa ;)). Som sagt så har jag ju fått nytt schema nu på vårterminen och det är inte såå roligt om jag säger såå, torsdagar ser jag fram emot iallafall, för dom är bra! börjar vid typ 12, och slutar 2, bara två lektioner. suuper. Hur som helst... jag och aya var ju på Snabba cash igår.. igen! nu har jag sett den 3 gånger, haha.. och eftersom vi ändå har biobiljetter som går ut den 29:e så tänkte jag kolla med syrran om hon ville gå IGEN med mig på torsdag när hon kommer hem. piggar upp veckan sådär lite gran ;).. hoppas ni mååår underbart och att ni inte är lika trött som jag (känns som att jag fortfarande sover..?), eller vänta...finns det någon som är pigg vid den här tiden....?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fis :)

2010-01-25 @ 23:27:20
URL: http://lifebytheresee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa :D <3

2010-01-26 @ 11:34:59
URL: http://lifebytheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0