bakis.com



Halloooj snyggingar! lääget? det är kanon med mig, förutom att mitt huvve dunkar från allt rödvin igår. Men det var sjukt roligt igår.. Tack bruuudar, u fuckin' rock my woooorld! Vi gjorde tacos, drack rödvin, kikade på film och sjöng singstar.. kollade även på sjukt roligt klipp på youtube där på slutet, fyyfan.. skrattade så jag fick ont i magen.. snart ska jag, mami, papi och sis hem till mormor och morfar på fika, semlor.. mmmmm.. OM jag ska äta fler än en!! Sen kommer Anneli hit, blir party ikväll.. en kompis har inflyttningsfest och det missar man inte.. blir mys sådär de. Vi höööörs älsklingar för nu ska jag fetta semlor!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; hehe tack :DD kan behövas ;)

ohla, najs med party bryden!!

2010-01-30 @ 19:18:59
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström♥

Sv: Varse =) Ja allt är fint, själv? =)

2010-01-31 @ 15:04:06
URL: http://ffjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0