You are in pain, take your life, take your life with cocain.


JAG ÄLSKAR DIG!!!!!

Godmorgon solstrålar! synd att det inte är det nuu bara.. ? fyfan är sjukt trött på skiten nu... men inte lååångt innan jag drar till EGYPTEN! 4mars, typ.... 2 veckor kvar, längtar så jag blir tokig snart.. annars hur är det med er? jag mår super förutom att jag har sjuk jävla mensvärk, jaa.. ni brudar vet ju hur det är. Önskar faktiskt att jag va kille vissa gånger! Hur som helst, jag börjar halv 1 idag, slutar dock vid 5 men det är okej.. Då ska jag hem och käka, träna och sen övningsköra! Jag fyller ju 18 i april, tror inte jag hinner ha mitt körkort då tyvärr men iallafall till sommaren ska jag försöka ha det! tänk va skööönt, bara ta bilen och dra iväg, hehe ;) på torsdag kommer min äääälskade syster hem igen, så efter skolan hämtar mamma mig vid 2 och sen drar vi in till gävle för att hämta hem henne,. vi ska ju på melodifestivalen i helgen!!!

Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström♥

SV: Jada :) Själv?

Va fin bloggen har blivit =)

2010-02-09 @ 15:46:44
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: S'

haha jaa men visst är den ;)

verkligen!

allt är bara bra idag, sjdå?

ååh, snygg header du skaffat dig gumms :)

2010-02-09 @ 20:34:25
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0