powerwalk


ååååh, ge mig sommar NUUUUUUUU!!!

Godkväll snyggingar! Hoppas allt är kanooon. Jag mår superbra, nyss kommit hem från optikern, jag ska få brillor. hahaha, eller okej, jag ser inte hur dåligt som helst, det är mest mitt vänsteröga som är cp.. Men hon sa att jag kunde skaffa glasögon om jag ville och ha dom när jag var trött, kör bil osv.. inte i skola eller så, tur, för jag ser ärligt ut som en fucking jävla glasögonorm, passar iiiiinte i det! Men det är på grund av detta som jag alltid nästan har ont i huvudet, det är min nacke som vanligt.. men synen också. Så ja tack, jag tänker skaffa brillor och ha dom ibland, för jag hatar att ha huvudvärk. Ska tillbaka i slutet på veckan och hämta hem några bågar och prova vilka jag vill ha tror jag, hehe.. och jag som trodde jag skulle slippa brillor eftersom både pappa, mamma och syrran har det men icke.. jag blir den fjärde glasögonormen ;) Nu ska jag iallafall ut på en promenix med moniiiique. Hörs senare älskon, PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glasögonormar är vi allihopa allihopa ;)

2010-02-15 @ 23:07:29
URL: http://lifebytheresee.blogg.se/
Postat av: Elena

Jag vill också ha sommar nu!

2010-02-16 @ 13:27:29
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0