plugggg pluggg plugg


jag vill vara bruuuuuun.. eller ja, blir ju det snart ;)

tjena faaans! Började skolan 9:30 med geografiprov, gick sådär var faktiskt sjukt svårt. Sedan hade jag svenskaredovisning och det gick jättebra konstigt nog, brukar inte vara så bra på att stå och prata inför folk men, haha.. gillar ni det? vem gör det liksom? får panik när alla står och kollar på en, just när man står helt själv där framme också, men går ju bättre för varje gång. iallafall, jag slutade ungefär vid halv 3 och då åkte jag hem och började plugga naturkundskap och jag lovar er.. jag har pluggat det hela jäävla tiden tills nu, tog en pause där vid 4 tiden då mamma och jag åkte och köpte massa handsprit till Egypten, haha (vill gärna inte bli magsjuk). Så duschade jag nyss och nu kikar jag på OS, ska inte titta på böckerna mer idag. Vi håller iallafall på med något roligt nu, människokroppen.. <3:at, lungorna, njurarna, huden och ja... allt det där. Det är synd att det ska vara så sjukt mycket också. Jag och Carlström måste ju vara ledig 4 dagar efter lovet eftersom vi kommer hem på torsdag och vi börjar på måndag.. och vi har det där stora naturkundskapsprovet på fredagen, dagen efter.. så vi får väl ta med och plugga som två knoddar på planet hem, haha.. det löser sig nog.. men känns ändå som att jag inte kommer ha något liv eftersom vi kommer ha HUUUUR mycket som helst efter sportlovet.. allting kommer verkligen då, lärarna kan verkligen inte planera så det blir okej för oss.. cp:n!!! iallafall, nu ska jag vila och dricka kaffe, vet inte hur många koppar jag svept i mig idag, har ju inte gillat det men försöker verkligen, och nu har jag tyvärr kommit in i skiten att jag är beroende av det. bra eller dåligt? njaa.. inte så kul att få gula tänder men får väl köra på tandblekning ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-02-25 @ 07:59:33
URL: http://lifebytheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0