I'll never be the same if we ever meet again. Won't let you get away if we ever meet again..


Jag på Rhodos förra året, blir de sommar 2010 igen?

Ääääääntligen fredag och HELG! varit en jobbig vecka faktiskt, nu när jag börjat träna också, det tar på krafterna ;) sitter väl jag som morsan och farsan och sover i soffan vid klockan 10! haha, nej.. fan heller, ikväll är det mycket på TV:n. Let's dance, HEJJA MATTIAS! + att det är hockey också, Sverige - Vitryssland. hoppas grabbarna vinner! Hockey och skidor är lätt det bästa på hela jävla OS. Hur som helst, jag slutade vid halv 3 och då hämtade morsan och syrran upp mig så åkte vi till Synsam för att kolla på några bågar till mig, lånade hem fyra stycken så fick jag prova över helgen men jag har redan bestämt mig, asballa! Dom ser ut som pilotbrillor med svarta och rätt tjocka bågar.. typ.. jag vill ha några som ser lite proffsiga ut iallafall så tror dom här blir super! Kanske jag till och med har dom hela tiden även fast jag bara behöver ha dom när jag övningskör, känner att jag får huvudvärk och har ansträngt ögonen för mycket. Aaaah.. efter det så drog vi hem och fikade hela familjen, och nu sitter jag här. Ikväll blir det bara massa myyys hemma, ska börja packa lite till Egypten också, börjar dra ihop sig. Och på söndag kommer Carlström hit så ska vi kika på allt tillsammans, tagga till lite sådär. Men nu ska jag iallafall glida ner och joina familjen framför tv:n. med min marabou, OBSERVERA ;) och för öööövrigt så är jag JÄÄÄVLIGT trött på det här vädret, tror inte jag kan förklara.. men, jag avlider snart, så illa är det! PUSS

Kommentarer
Postat av: S'

haha jaa, thank u baaby!

juste, när åker du till egypten? :P

2010-02-19 @ 18:06:33
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Malin

absolut :D detsamma!

2010-02-19 @ 18:07:24
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: M A L I N :)

gud nu saknar jag bara sommaren ännu mer !<3

2010-02-19 @ 18:22:29
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: idacenterlid

jag ska till rhodos i sommar ;D

2010-02-19 @ 21:27:29
URL: http://ttypida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0