Sorry, blame it on me



förlåt för att jag inte skrev ett piss igår..
men jag var inte SÅ pigg efter lördagen.. men nuså, på topp! trött just nu bara men, de blir väl bättre. hoppas ni hade en underbar helg och att ni får en underbar måndag.. Själv kommer jag att få plugga asset av mig den här veckan, har så GRYMT mycket saker jag ska göra i skolan.. hatar lärarna, för dom ger verkligen ut allting på engång istället för att ha en sak varje vecka (jag skulle inte orka det heller men?) nej.. då får vi självklart fleeera saker som ska vara klara samma vecka och vissa samma dag.. ah det är sjukt enligt mig. Hur som helst, på torsdag kommer en killkompis från Göteborg och hälsar på mig.. Fredrik som jag träffade på Zakynthos i somras. vi har ju inte träffats sedan vi sa hejdå på flygplatsen nere på Zhakke så det ska bli grymt roligt att se honom! får jag visa runt honom alla sevärdheter i lilla viken, inte för att det finns några men ;) klockan börjar rinna iväg och damn jag måste till bussen nu. ha en fin dag mina kära! Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer | PERSONLIG FOTOBLOGG

desamma stumpan!:*:* KRAM

2009-11-16 @ 15:32:54
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer | PERSONLIG FOTOBLOGG

sv; inte så mkt, är barnvakt till min lillasyster ;* sjdå?

2009-11-16 @ 18:14:52
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0