rock with yooou



det blev inte beck utan RAMBOOO.. och nu sitter jag här i mitt rum igen och trökar. jag tog hål uppe i örat för några dagar sedan (inte själv den här gången, som jag har gjort.. ett antal gånger) och FAN i helvete vad jag har ONT. jag brukar klara smärta bra, klarar det här också inte så jag menar men.. örat är så jäkla svullet och rött så jag vettefan om jag ska ta ur det eller inte.. ni ser, Rebecka gör allting bäst själv, när jag tagit hål på mig själv och dom jag tagit hål på har det alltid gott bra. jaa...nästan iallafall! ska nog sattsa på det där! skulle ju vara kul faktiskt,. hur som helst så har jag ingenting att skriva om längre. känns som mina inlägg alltid är lika och tråkiga. jag tjatar om hur mycket jag älskar musik, hur mycket jag längtar tillbaka till sommaren, hur mycket jag vill tillbaka till grekland osv.. vad vill ni veta? vill ni ha reda på något om mig friiiiends? =)


Kommentarer
Postat av: FELICIA

okeej :D låter fint det!

2009-11-09 @ 22:41:50
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: FELICIA

nja blir skolan snart, sen spex & utvecklingssamtal..usch. som tur är blire att träffa lite kompisar efter det! själv? :)

2009-11-10 @ 07:17:44
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0