Allt för min syster



det blir nog ingen alkohol idag. jag och carro ska på bio vid 20:45 iallafall.. Allt för min syster eller någonting, har sett trailer på den och tror den är grymt bra men sjuuuukt sorglig! handlar om två systrar och så får ena cancer och allt.. fyfan va hemskt.. usch, men aja den ska vi se iaf =) tror det är bra att se sånna där filmer så får man se hur svårt vissa har det, om det skulle hända någonting sånt där.. oh god, det förstår man nog inte hur jobbigt det skulle vara, jag skulle nog aldrig kunna klara av det.. Meeen.. det ska bli roligt iaf.. älskar bio! Den är väl slut runt halv 11 och då vettefan vad vi ska göra, vi får väl se om vi ragglar runt i gävle och söker efter feeest! men det återstår att se. hoppas ni får en underbar fredag snyggingar, och för er som kollar på idol... hejja på Rabih åt miiiiig!!! hööörs å ses mongon. pusss

Kommentarer
Postat av: FELICIA

ahaokej :D låter fin ju! blir nog samma :)

allt bra idag?`

2009-11-06 @ 19:18:31
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

rabih åkte ut! :'( jag grät! fast jag vet inte varför men det var sorgligt :(

2009-11-07 @ 09:42:18
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0