långhelg!

Tack gode gud! nu är det långhelg, börjar på tisdag igen, sedan är det den veckan ut och hela nästa vecka efter det.. seeeeen mina vänner.. AVSLUTNINGSVECKAN! heeeeeeeelt sjukt, fyfan va skönt det ska bli ! mmmm.. det taggar vi som TUSAN.. iallafall så hade jag tre prov idag, jättestolt över mig själv att dom är avklarade, inte mycket kvar i skolan nu, mest bara slappt på lektionerna! sen nu nyss så kom jag hem från en teater. Har varit och kikat när Ante spelade teater med några i hans klass (deras projektarbete) och kikade på den med Thommy. Antiiie var asduktig, lätt roligaste av alla, stort pluss till han att han muntrade upp min kväll :) sen skulle han och Thommy eventuellt komma hit senare ikväll, mys mys mys.. skönt , för det är ju som fredag idag och just nu sitter jag här med mammi och pappi och kikar på film med godis, vin  och nypoppade popcorn. diggar jag! Hoppas ni mår bra vänner, jag mår toppen, inte mått bättre än vad jag gör nu på ett tag.. så skönt! Och på måndag drar jag och min älskade storfis, min syster för er som inte förstår.. till stockholm!! längtar så, en systerdag med mycket shopping!! kan ju faktiskt inte bli bättre. i bästa staden med bästa personen. men nu ska jag fortsätta att kika på filmen. take care friends och lev livet !! älskon <3



Kommentarer
Postat av: ROXY

jag jobbar imorgon sen är jag ledig hela helgen, och nästa vecka åker jag till siestafesivalen, aspeppad :D

2009-05-20 @ 21:32:28
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Sis

Älskar dig lillskrutt! Det skönt att känna pulsen.. ;) Puss från Storasyster <3

2009-05-21 @ 09:30:15
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: EBBA [fotoblogg]

svar: ohyes! :D idag ska jag typ sola lite, och sen ikväll ska jag iväg och träffa en kompis, själv då? :') <33

2009-05-21 @ 11:57:44
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: Tina

sjuuukt skönt med lång helg!

2009-05-22 @ 15:26:41
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0