Watermelon and strawberries

Tjena fårskallar! Soooorry för att jag inte varit så aktiv här senaste dagarna, vädret har ju helt vänt om här i Sverige, så jag har legat på stranden och badat och stekt hela dagarna långa! hoppas ni också gjort det. Har ännu inte kunnat smälta det där med MJ, så konstigt liksom.. vissa av hans fans har ju till och med begått självmord. hur hemskt är inte det menar jag? usch. det är grymt tråkigt, men man får tänka på Michael och att han säkert har det bättre där han är nu stackarn. Hur som helst, börjar ni bli bruna och fina snyggingar? om jag ska vara ärlig börjar jag faktiskt bli det vilket är bra inför Kreta resan som börjar närma sig, nästa söööndag! grymt taggad. sol & bad, god mat, trevligt folk, varma sommarkvällar, partyyyy. kan nog inte bli bättre. Grekland är ju Grekland. Förövrigt så lever jag livet här i lilla Sandviken. nu som sagt dom här dagarna har jag solat, badat, grillat och ätit god mat & goda frukostar, härjat runt på stan med vänner, shoppat och mycket mer. dock inte festat på ett tag med imorgon kör vi på somfan, All in! Idag har jag också solat (ovanligt) men dock inte badat, låg här på baksidan idag istället, man märker på en gång att man inte pallar den varma hettan lika bra som när man ligger nere vid beachen, det är liksom annan atmosfär där, inte alls lika varmt och det är mycket skönare där också.. men idag blev det baksidan istället. och ikväll ska jag förmodligen kolla på film med några vänner, eller om jag bara blir hemma., rätt trött eftersom jag sovit typ 5 timmar varje natt så börjar komma efter känner jag, och med denna värme också. så det känns som att jag behöver sova ut tills imorgon annars lär väl festen spåra vid nio redan! Vad ska ni göra imorgon stjärnor? Jag tänkte slänga in lite bilder från mina dagar, inte så roliga men jaja.. mest matbilder men hoppas ni gillar det ;) Nuuuuu.. käk och sedan handling med morsan!


Greksallad of course!


Våran baksida..


Glass och jordgubbar är ett måste på sommaren!


..och vattenmelon lika såå.


On the beach..


snyggingarna Monika & Lina. fan va fokuserade dom ser ut!


jag är ingen badkruka iallafall ;)


Syrran steker på playan!


Souvlaki, greksallad, sangria, soltorkadetomater, tzatziki..oyeah!


Monika, gillar du ferraribilar? ;) HAHAHAHAHHAAHA


Såhär ser min frukost ut varje dag, typ.... ja


Rödvin & Sangria is the shit..


Pappa vaktar grillen med sangrian i högsta hugg!


Mammi och hehe ja.. bloggaren själv.


Kyckling, melon, ägg, gurka, tomat, sallad, fetaost, vindruvor. mmm


Sedan en avslutande bild på farsan och syrran..


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; jafan va bra! ja när tkr du? ;) ska vi kanske satsa på nästa sommar ;> haha! bor i kristinehamn i värmland :D

2009-07-02 @ 20:32:56
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; jafan :d skulle va totally crazy! vet dock inte om jag får ;> men man vet ju aldrig :D haha, men jag flyttar till göteborg nu om en månad, så då fåru väl komma ner dit istället ;> haha.

2009-07-02 @ 20:38:59
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: Carro

okej gud va kul :D jag ska bara sitta hemma o se på TV tror jag xD

2009-07-02 @ 21:16:40
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Christin M [ FOTOBLOGG ]

Svar: Tack tack! Härliga bilder! :)



Kram

2009-07-02 @ 22:27:46
URL: http://www.christinmartinsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0