Titanic & Pearl Harbor

Hallå där puddingar. läget bra idag? jag är lite deppig faktiskt, speciellt över vädret, säg mig vart fan det vackra, underbara, härliga vädret tog vägen??? solen, hallååå. jag saknar dig! hur som helst så är jag inte riktigt pigg heller.. trött, och ja.. mensvärk somfan. väldigt intressant information ellerhur? men skitsamma. nu vet ni hur det är. haha, ni brudar iallafall. är ärlig så. hehe. Idag har jag varit på shopping med mamma och syster, kom hem med både nödvändiga och onödiga saker, som alltid ungefär. köpte en del saker jag ska ha med till Kreta. solkräm, hudkräm, duschkräm osv osv...småsaker ni vet. alltid lika mysigt att köpa saker inför en resa. jag längtar så jag kan dö nu, bara tre dagar kvar, lördagnatt smäller det. shiiiiiit. ska bli grymt skönt att bara komma ifrån allting här i sverige, allting och alla... bara vara nere i Grekland och suuuga i sig av solen sköna strålar och den härliga värmen , få lite färg igen, vill ju fan inte gå tillbaka till att vara albino förfan. nej, nigger is the shit! få huvudet i snurr också, utomlands, finns det något bättre med värma kvällar/nätter och med massa drinkar, shotar.  sedan dagen efter ner till playan. njaaaaaaa.. tveksamt. nu tänkte jag bara slappa, innan maten kikade jag på Titanic och nu tänkte jag kika på Pearl Harbor, kanske världens bästa filmer? älskar dom verkligen. sorgligt men sant så lyckas jag alltid börja grina, men erkänn vänner, jag är inte ensam att grina när Leonardo Dicaprio dör i Titanic och när Ben Affleck och Josh Harnett håller om varandra innan Josh dör i slutet av Pearl Harbor, det är omöjligt att hålla tårarna då.. kärlek,,ha en fin kväll vänner!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; mycket o mycket :D hah blir väl när man har tid oså ;) okej najs :D tack så mkt!

2009-07-09 @ 00:42:44
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: h

haha tack sötnos, jo allt är fint, själv?



Åh jag vill se Titanic, perfekt idag ju:)

2009-07-09 @ 09:07:46
URL: http://halshammar.se
Postat av: Hanna

hej hej

oj vad jag ska göra ihelgen?hrm...brukar inte planera så mycket utan tar det som de kommer.Men kanske ska jag och mannen till landskrona festivalen=)du då?

2009-07-09 @ 09:39:06
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: ROXY

oh, titanic var inte igår :>

i helgen jobbar jag, så blir ej så mycket :)

du då?

2009-07-09 @ 10:54:48
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0