Kapten Jack Sparrow..

Godmorgon sockertoppar! sovit gott? usch, jag hade massa mardrömmar å äkkel så jag har vaknat, sovit, vaknat sovit hela tiden..så jag är lite trött, och vädret är ju som det är.. fyfan va det regnar och blåser i Sandviken idag alltså, det är sjukt.. kan tro att de är höst. jag snackade med mamma nu på morgonen så hon sa att det är inte väder att vara ute idag, haha skojjar hon eller? morsan, jag tänkte dra ut å steka på stranden, ska du med? hon sa att jag fick sitta och mysa under en filt med varm choklad och en bra film istället, och de var ju precis det jag tänkte göra. ibland älskar jag verkligen när det är sånt här väder, när man bara kan sitta inne under en filt hela dagen och mysa framför en bra film.. med tända ljus och bara vara.. strunta i allting, inga måsten. det är så underbart, men naturligtvis så slår ju ingenting sol, värme och hetta.. storstek på en het strand, men endå.. regn och rusk är så mysigt ibland.. är säker på att jag inte är ensam att tycka det heller.. skulle ju vara mysigt om man sånna här dagar hade en grabb vid sin sida.. bara ligga tillsammans under filten och hålla om varandra. men nu är det som de är, haha, jag får mysa själv.. Just nu sitter jag och kollar på pirates of the caribbean.. jag älskar verkligen den filmen, första gången jag såg den (var hur många år sedan som helst eftersom den kom ut 2003 eller nått..) så blev jag förälskad i den, säkert sett den 694 gånger. jag kan bara inte slita blicken från Kapten Jack Sparrow, oh my fucking god, finns det någon snyggare? han spelar grymt bra alltså.. jag brukar inte gilla typ.. fantasy filmer som den är lite grann men den är verkligen oslagbar, hatar sagan om ringen och sånt skit, men Pirates of the caribbean filmerna är jag förälskad i. har dock bara första och andra filmen men..ja. Så nu tänker jag vila ögonen på snyggingen Johnny Depp hela för och eftermiddagen. sen närmare mot kvällningen ska jag packa klart inför Kreta. och sedan blir det film med Erika och Julia. hoppas ni får en fin dag i ruskvädret snyggingar. Fånga dagen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh det låter underbart=)ska du vara borta länge då?

2009-07-09 @ 14:32:30
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; haha men de e gött de ;D

cretan dream :) lägenhetshotell! ligger i agi apostoli, :)

2009-07-09 @ 15:21:07
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: ROXY

aaw, kreta låter asnajs! hur länge blir du borta? :)

jag jobbar som personlig assistent :)

2009-07-09 @ 15:25:36
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0