Uppsala and Stockholm



Tjeeena fans! nu är jag hemma från skolan och det är äääääntligen helg!! halv 5 tar jag tåget ner till Uppsala för att träffa syrran.. ikväll ska vi mysa och kolla på Idol finalen! ska bli så kuuuuul.. på lördagmorgon tar vi tåget från Uppsala till Stockholm, det blir jättemycket shopping! men iofs, det brukar alltid vara så att när man vill hitta och shoppa hur mycket som helst så hittar man nästan ingenting, får hoppas att det inte blir så ;) älskar verkligen att åka till stockholm! Sen tar vi halv 5 tåget från Stockholm troor jag och kommer hem hit till Gävle vid 6,, och då får vi se vad som händer! kanske fest... bio.. hemmakväll, det blir faktiskt bra vilket som! Men man mååste ju se idol idag iallafall, jag har inte sett det på hur länge som helst, jag är ju borta varje fredag juue. Men nu är ett måste, vilken tror ni vinner? Erik eller Calle? Jag håller på Erik, för han har veeeerkligen talang! Men Calle är också grym tycker jag.. ah, båda är värd att vinna. Jag måste dra mig nu för måste packa med lite saker osv, men jag har ju redan det mest nere hos syrran eftersom det är typ mitt .. andra hem? hehe, ha en bra helg nu snyggingar! jag skriver ikväll när jag är nere i Uppsala och myyyser.. PUSSSS

Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindstrom♥

SV: Oja, jag ska på fest =) Själv?

2009-12-12 @ 14:55:56
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ohh, hoppas du hade det trevligt i sthlm gumms :D

2009-12-13 @ 19:40:11
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0