tomten jag vill ha en riktig juuul



jag är sååå ledsen för att jag inte har varit så aktiv här nu på ett tag
, som sagt så hade jag grymt mycket i skolan.. men nu är det ju looov ;) .. fyfan va glad jag är! får jag äntligen vila från skiten ett tag.. och på torsdag är det julafton, liksom, fan va fort det gåår? men det är bra eftersom det snart blir sommar då! hehe.. men nu är det mysigt med juul faktiskt, hela familjen och släkten är tillsammans.. och ikväll ska vi ha rimkväll, blir så mysigt. Julen är speciell, älskar verkligen det.. är inget stort fan av julmusik men jag plågar mina öron eftersom mamma och syrran älskar det, haha.. men faktiskt, så sitter jag själv och lyssnar på det nu, den bästa jullåten är iallafall 'tomten jag vill ha en riktig jul' med Busungarna.. nu dagarna innan julafton är så mysiga, sen känns det som att det är över.. det är roligt fram tills nyår.. sen kommer januari, februari och mars, dom 3 tråkigaste månaderna! men ah,, så eeere.. har ni köpt klart alla julklappar då? själv har jag julklapp till syrran kvar.. annars är allt klart. ååh jag känner mig som ett litet barn när man alltid går och känner på paketen under granen, jag är för nyfiken av mig,. hihihihi. Jag lovat er att jag ska uppdatera mycket här nu, hoppas jag har nååågra läsare kvar iallafall ;) hehe, jag ska käka något nu innan jag dööör.. men kolla på bilden ovanför bara, det ser såååå mysigt ut, sådär ska jag ha när jag får eget, haha.  

Kommentarer
Postat av: S'

aaaw okej, de gör inget :)

ooh, vad sköönt då!

jadå, min helg har varit helt okej. väldigt lugn.. men kanske för jag inte festat någonting haha :P

har du haft en bra helg baby?

2009-12-21 @ 22:24:08
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: S' (:

aaaw okej, de gör inget :)

ooh, vad sköönt då!

jadå, min helg har varit helt okej. väldigt lugn.. men kanske för jag inte festat någonting haha :P

har du haft en bra helg baby?

2009-12-21 @ 22:24:49
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0