juuuuuuulLOV



ska strax iväg till skolan nu, ska vara i kyrkan från 10 till 11 och efter det har jag LOOOOOOOOOV..
efter kyrkan ska jag på stan och fika med bruttorna, fira att vi är lediga ett tag nu, sedan drar jag till gävle på shopping. Handla dom sista julklapparna och kika efter något snyggt till mig själv.. jag är faktiskt värd det eftersom jag inte hittade ett piss när jag var i Stockholm sist. hehe, mammi, pappi och syrran är ju lediga idag, så dom julstädar och jag springer runt i affärer, låter rättvist va? haha.. nån måste ju ha kuul. Men ikväll blir det mys, vi ska tjuvstarta och käka julbord faktiskt, mammas julbord som är det bästa.. Min favorit på julbordet är nog iallafall Janssons tror jag, och naturligtvis snapsen!!! får inte glömmas bort ;) ikväll blir det nån extra för att känna att det är lov, hur ofta dricker man sprit på en tisdag liksom? haha.. Vad gillar ni mest på julbordet snyggingar? nu ska jag sminka mig, sedan schooool.. det känns faktiskt hur bra som helst att gå dit idag ;)

Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström♥

Sv: Jodå =) Vad gör du? =)

2009-12-22 @ 21:18:30
URL: http://ffjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0