HOHO.. snart kommer tomteeeen


denna bild är från förra året, men jag har inte hunnit tagit någon i år, haha ;)

tjena snyggingar! sitter just nu och kollar på Uppesittarkvällen (vilket jag har gjort hela kvällen), det är ju mysigt sådär.. och jag gav mig faan på att jag skulle vinna och tror ni jag gjorde det?? JAAA faktiskt! trodde jag hade vunnit en miljon, men tyvärr var det en miljonlott värde 50 spänn.. så inte så kul ;) tror inte jag har turen med mig när det gäller att vinna cash, jag som är i behov av dom också.. men ska ju inte klaga direkt, finns ju maaaassor av andra människor som behöver pengar istället för mig.. är ju så, antar att jag får vara nöjd med min fucking jävla miljonlott! iallafall.. fattar ni att det är julafton imorron???? hur fort har inte december gått då,.. men de baaa myys. Älskar när man får kliva upp tidigt imorgonbitti och äta god frukost och öppna paketen. Vi åker alltid till Skutskär och firar med farmor och släkten på pappas sida, och sen efter KALLE så åker vi hem till Sandviken och träffar mormor och morfar och mammas släkt.. så mysigt, älskar julafton!! nu ska jag dra mig neråt igen och kika klart på Bingolotto, sen ska jag hångla upp kudden för jag är sjukt trött.. Var ute på partaj igår och firade lovet, så min skalle har inte riktigt hängt med idag, + att jag vill vara pigg imorgon, vi ska upp halv 8 och det känns som jag kommer vara död. hehe, jag hinner nog kaaaanske skriva imorgon innan vi åker, om jag inte gör det så får ni ha en SJUKT BRA JUL!! älskar eeeer. Pöösssss

Kommentarer
Postat av: S'

Okej gumms. Nej men det gör inte jag heller :O

Har egentligen inte fått någon julkänsla alls ännu :/ Känns konstigt men det blir nog bra imorn när man vaknar hoppas jag man känner att det är julafton :D

Vem älskar inte julafton ;) i lööööv it!

God jul på dig baaby!!

2009-12-23 @ 23:35:40
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: nickie

Jag har önskat mig en massa skaer, te.x en sowboart:) min gamla är av på mitten:( vad önskade du dig själv?

2009-12-24 @ 00:04:29
URL: http://nickielidstrom.blogg.se/
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström♥

Sv: Hihi, okej. Godjul på dig med<3

2009-12-24 @ 09:44:19
URL: http://ffjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0