du min vän i livet


jag vill ha sommmmaaaaaaar!

tjena korvisar.. läget fint? mamma är i stockholm på nånting idag så jag och pappa har nyss käkat.. mamma hade gjort köttbullar som vi bara kunde värma och så kokade pappa makaroner, sorgligt att han inte ens kan det för dom blev hårda.. men det är ju faktiskt ett under att vi inte köpte pizza som vi alltid gör när vi är hemma själv.. säger bara det. tur att vi två inte bor själva! nu ska jag försöka plugga lite och sen ska jag vara med carrååå.. ska förmodligen röka vattenpipa. yeah! annars då.. bio imorgon.. sen är det fredag! WINNERBÄCK på lööördag å helvete vad jag längtar! jag ska fan köpa en vit mössa så ska jag springa bakom scenen och be att få en autograf på den, ååh jag önskar jag kunde få det!!!.. nu ska jag försöööka plugga lite iallafall, skriver väl igen innan jag lägger mig ;D pusssssss

Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; ja verkligen snart lov =D hihi Fast jag ska jobba hela lovet! drygt... Vilken härlig sommar bild =D

2009-12-03 @ 08:56:26
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: s'

hehe jaaa okej :P

geeeeee mig sommar!!!!!! usch och fyyy de är skit kallt ute!

2009-12-03 @ 09:55:30
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0