Step Up

Jag är verkligen ett fan av filmerna Step up! Man kan liksom inte förklara hur HET Channing Tatum är, första filmen är.. ändå första filmen.. haha, och dom brukar faktiskt ofta vara dom bästa.. Forever Tatum, olala! Jaaa.. och nu har jag hört att det ska komma ut en tredje film också, premiären är någon gång under året 2009 och det får Rebecka Gustavsson verkligen inte inte intE missa!! Om jag känner syrran rätt så hänger väl hon med, inte sant sis? ;) Nice! Någonting att se fram emot.. Har faktiskt varit duktig och pluggat nästan hela tiden sedan jag slutade i skolan, slutade 2 och var väl hemma runt halv 3.. sen har jag tagit uppehåll iofs,, iblaaaand ;) Nej men seriöst, jag har faktiskt pluggat mer än vad jag har gjort på länge idag.. Tagit mig igenom lite historia även fast det är sjukt tråkigt att man nästan avlider.. Vem vet, ni mina kära läsare kanske är intresserade av att läsa om Medeltiden, riddare, kloster, nunnor och fula gamla påvar å skit.. jag är iallafall noll inspirerad och har tankarna att riva sönder bokjäveln.. Men är JAG det.. Anyway.. I miss you! Snälla, ge dig. vet att du vill ha mig, tänker inte ge mig förens du insett det älskling.. Jag saknar dig, tänker på dig jämt, tittar på kort på dig.. hör till och med din speciella jävla röst i huvudet hela tiden, rätt jobbigt..
och det MÅSTE ju betyda något.. att jag.. jag.. jag.. ÄLSKAR DIG!
Never gonna give YOU up fuckhead! Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0