Annandagjul..

Friday baby!!!!! Tjena snyggingar.. allt bra hoppas jag. Jag mår toppen.. blev ingen fest igåååååår.. tråkigt tråkigt. Får väl spara mig till nyår om det inte blir något imorgon eller så.. men det tror jag inte så.. onsdag, watch out baby ;) Ska snart till mormor och morfar och käka tomtegröt och skinkmacka, mums. Seeeen, blir jag bara hemma.. hade först tänkt åka till valbo med jullpull men pallar det inte, jag menar.. hur mycket folk kommer det inte att vara där idag när mellandagsrean börjar.. hundratals..om inte tusentals med folk.. så nej, har redan huvudvärk och det är ju inte direkt så att det blir bättre av att åka till Valbo där det är 700 grader och massor av själar, usch.. plågar man ju bara sig själv. så jag blir hemma och myser under en filt framför någon bra film istället ;) Men imorron, ska jag plåga mig en liten stund iallafall.. tänkte åka in och kika lite. Jag får se, men jag tänkte kika om dom har rea på nån teve eller nå skit, vill ju ha en ny sådan så jag får se vad plånboken räcker till. Nej, nu mormor och morfar.. Ha en fin, annandag jul pungisar! PUSS!


Kommentarer
Postat av: sheima

taack, hehe aa :) hur mår du då ?

2008-12-26 @ 17:51:28
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: sheima

okej jo bra fast lite data-yr haha du vet man blir lite illamående av att sitta vid datorn ibland , fast annars bra :D göra ikväll ? hur vare på festen ;D för du skulle väl på fest

2008-12-26 @ 17:59:16
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0