Since you've been gone..



Hellu snyggingar, då var det helg för mig dåååå! Imorron är jag ledig för jag, morsan och farsan ska dra ner till Uppsala och plocka upp syrran sedan drar vi ner till Stockholm. Ska vara där över helgen, sova på hotell, shoppa och bara mysa med min underbara familj. Ska bli så roligt. får äntligen träffa syrran igen också! Eftersom jag är ledig imorgon så kan jag sova ut för vi ska åka efter lunch för syrran går i skolan. Och eftersom jag är ledig menas det med att jag kan vara vaken hela natten (som jag förövrigt brukar vara ändå, eeh.. ?). Så jag och Erika ska ner till Hemmakväll och köpa godis och hyra massor med skräckfilmer, ska bli så myyys. Annars så har jag blivit beroende av låten 'Since you've been gone' med Rainbow. Ni vet den där lite rockiga låten som är med i lottoreklamen? Den är bara sååååååå såå bra! Kankse hinner skriva mer senare, annars skriver jag imorgon innan vi drar till den underbara huvudstaden! puss på er snyggon :)

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: alright, ja verkligen :) jepp jag går i tvåan! dudå?

2009-10-08 @ 16:40:02
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vacker bild =)

2009-10-08 @ 17:35:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Imorgon ses vi hjärtat, va mysigt vi ska ha :) Älskar dig!

2009-10-08 @ 22:22:37
URL: http://lifebytheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0