we don't care



äntligen hemma från skolan för idag
, har sjukt ont i huvvet.. och jag MÅSTE plugga snart igen så jag antar att jag får knarka alvedon för att orka.. har ju bara en lektion imorron så då kan jag plugga hela dagen imorron istället och ta det liiiite lugnt nu på kvällen iallafall. Jag ska hinna följa med mamma in till valbo och kika lite också, inget måste men ni vet.. jag måste med när mamma drar på lite shopping, man kaaan ju faktiskt komma hem med några kassar. sen ska jag träna också! så jag har en del att göra ikväll känner jag. efter jag är klar med allting så ska jag bara sätta mig framför en film och bara fucking njuuuuuta.. inte göra ett piss. köpa godis är jag sugen på också...hehe. tänk marabou nuu.. ååååh fyfan!! måste till ica! hörs senare bäjbisar

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; tack :DD

åh mys :) blev det nån bio då? puss

2009-11-30 @ 16:09:11
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: Elin

Ikväll ska jag plugga, se lite tv och bara ta det lugnt. Durå?:)

2009-11-30 @ 18:01:03
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0