luftslottet som sprängdes



åååh, äntligen helg imorron!!!!!
tack gode gud.. jag pallar inte skolan längre, tack somfan att jag får lov snart! jag har nio saker att göra klart på EN månad :o det är... det är SJUUUKT förjävligt förfan, inte så konstigt att man går magkatarr. aa hur som helst.. imorron kommer syrran hem, vilket menas med att helgen kommer bli ännu bättre! jag och carlström ska in på bio i gävle först.. vi ska kolla på "Luftslottet som sprängdes" den tredje och sista filmen av män som hatar kvinnor.. synd att det är sista för dom är verkligen superbra! sen efter den ska jag hem och mysa med familjen.. sen lördag blir det party med carro och några. kanon! längtar somfan till imorron, ska fan lägga mig tidigt så det blir fredag snabbt ;) ... hoppas ni haft en bra dag och en braaaa vecka och att ni fååår en bra helg. jag har haft en mindre bra vecka med plugg och en mindre bra dag. jag har sån jävla mensvärk så ni kan gärna få skjuta mig om ni vill.. inget emot det! så that's it. nu blire film och popcooorn. pusssssis*

Kommentarer
Postat av: Trees

Usch tio grejer, jag dör! Det är ju sååå tråkigt, så sittr man sista kvällen, oftast:P

jaa aupair är kul, det är ett bra sätt att komma ut i världen på =) jag ska till mooonaco nästa resa:D

2009-11-27 @ 11:37:08
URL: http://mangofisk.se
Postat av: m

SV: inte så mycket faktiskt själv då?:)

2009-11-27 @ 15:19:55
URL: http://mmichellerunquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0