Min storfis!


NU.. är det inte långt kvar tills jag får träffa mig, inte många timmar.. gud så jag längtar! Hon landar tjugo över 2 på Arlanda och jag kommer få en hjärtattack när jag träffar henne, kommer återupplivas och springa och hoppa upp och aldrig släppa henne. det är så vi gör ;) nej, nu är mamma och pappa stressade som vanligt, planet kommer tjugo över två? iofs så ska vi in till uppsala och MITT andra hem och fixa lite saker, men liksom.. ändå. klockan är 10. ah, typiskt föräldrar. Nej men så ni förstår vänner att jag inte kommer vara så aktiv här på bloggen på ett tag nu, känns som att jag inte har varit det på den sista tiden heller men det har varit mycket som har varit i mitt huvud, men.. nu när min bästa, underbaraste, snyggaste, kingaste storfis kommer hem så är det en sak mindre att tänka på! :) JAG ÄLSKAR DIG THERESE!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Fin bild! :)



Sv: Det blir att fira mammsen o plugga järnet!

Du då?

2009-03-28 @ 10:12:47
Postat av: Yasmin

Snygg header! (:

2009-03-28 @ 14:39:12
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: speak.

Hejsan. Grym blogg du har! Intresserad av kändisar, mode och lite annat stuff? Kika då in på min blogg ;>

2009-03-29 @ 15:47:55
URL: http://www.speak.devote.se
Postat av: Daniella

Ja absolut! Jag går idrottsprogrammet, och du? =)

2009-03-29 @ 16:46:29
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var underbart att se min älskade lillfis igen:) <3

2009-03-29 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0