Jag vill inte..

Godmorgon vänner.. känns inte som jag har sovit speciellt mycket, somnade väl runt halv 4 och blev väckt halv 8.. men äh, behöver inte sova så mycket..hoppas ni mår bra iallafall.. jag vill inte att Therese ska ååååka nu :( hon vill inte heller åka men ändå så vill hon.. jag vet att jag inte kommer att klara mig.. även fast jag har underbara vänner som stöttar mig.. men min Therese, syster, mitt halva <3 är borta.. och man kan ju inte leva utan det.. ungefär så känns det så då förstår ni att det är jobbigt..tack och lov att det finns dator, men det är inte lika så egentligen.. jag vill ha henne hemma, kunna krama henne om man är ledsen, skratta med henne, skämta, bråka. haha , även fast jag hatar bråk så är det ändå något som gör att vi börjar bråka ibland även fast vi tycker om varandra så SJUKT mycket.. och då måste det vara riktig syskonkärlek.. Men antar att jag inte kan stoppa dig Therese, hoppas du får det grymt roligt på din resa iallafall, och du vet att du ska hem tillbaka till mig.. I can not live without you, you know that is true.. så lämna mig inte mitt hjärta, du är det finaste i mitt liv! föralltid, du är min storfis och jag kommer alltid att älska dig så länge jag lever..hoppas du förstår det vännen.. ha det bra nu och lev livet, när du kommer så fyller jag år, tatueringen väntar och sommaren väntar. då vi sticker till Rhodos och steker! Då ska vi ha kul, får hoppas tiden går fort, för jag längtar så.. jag får försöka kämpa med skolan och allting här hemma när du är borta.. får tänka på dig och att du kommer hem snart..får hoppas jag klarar det då.. nu måste jag klä på mig och sen ska vi börja köra ner till Arlanda, jag kommer verkligen inte klara av att säga hejdå.. istället då så säger jag jämt den andra frasen som går lättare.. Vi ses snart snygging!


Kommentarer
Postat av: sis

Nu gråter jag, älskade älskade DU. Jag vill åka, men hur ska jag klara mig utan dig? DU kommer alltid att finnas i mina tankar och när jag kommer hem så tar vi våren och sommaren med storm ;) Älskar dig för alltid. Min lillfis. <3

2009-01-19 @ 08:56:45
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: lovisa

aaw :/

Min bror är i asien nu, han har varit borta i två månader, och har ännu två månader kvar.. Saknar ihjäl mig! Men tiden går faktist förvånansvärt fort, så du kommer inte hinna sakna så länge :D kämpa på bruden!

2009-01-19 @ 15:52:05
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: Angie .

Jobbigt att din kompis ska åka iväg. Men Rhodos lät underbart, ni får ha en underbar sommar där ;)



Sv: Så lite så, ja allt är bra här :)

2009-01-19 @ 16:38:25
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: ROXY

jag har också sovit dåligt inatt/dag, somnade 7 och vaknade 10, haha ;P

har du orkat med dagen då rar?

2009-01-19 @ 17:33:21
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Erika

Gumman då, finns här för dig min älskade vänn <3

2009-01-19 @ 20:02:30
URL: http://erikaaal.blogg.se/
Postat av: Solli

svar: tack! kul att du gillar!



fin bild!



kram!

2009-01-19 @ 23:38:29
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0