party in the USA



hej vänner. läääget fint? Det är toppen med mig!! Snaaart nyår, vilket är nice. Dock så är ju det faktiskt liiiiiite för överskattat, liksom, det blir ju bara nytt år? Alla ska supa skallen av sig, vara helt galna osv, meeen.. även fast jag tycker det är överskattat så är det ju inte så att jag bara sitter hemma ;) mohah.. är ju galen som dom flesta andra då. men deee kuul :) händer idag? bra fårga. Ska försöka städa mitt rum lite, överraska morsan när hon kommer hem, hon klagar ju jämt. Tror knappast min morsa är den enda som gör det? nää.... Carro kommer iallafall hit ikväll tror jag, vi ska röka vattenpiiiipa och kika på en film jag hyrde igår. I skuggan av värmen med JOEL KINNAMAN!!!! åh, snart är det 15 januari också, vilket menas att Snabba Cash kommer uuuut... gud va jag och carlström har längtat!! Annars då... var i valbo igår och shoppade lite med syrran och pappa, hittade bara lite småsaker så det var inte så intressant att få reda på. Jag ska ta en ny shoppingtur innan skolan börja igen, men jag tycker det är så tråkigt med rea egentligen.. om man köper en tröja på rea så vet ju nästan alla att den är gammal och från vilken affär den är ifrån.. Så njaae.. tror jag spar mina pengar till det kommer in nya vårkläder! Jaaa...justja, har ju hört att två ska dra utomlands i februari också, vilka är det? ;) Carlström och Gustavsson är svaret.... bokning sker innan lovet är slut!!! måste försöka kolla efter en ny bikini, när man badar utomlands så blir ju alla förstörd av saltet tyvärr, och snyggt att komma med en urblekt bikini liksom? hmmm njaa... så det måste fixas!! tyvärr så är det nog rätt svårt att få tag på en bikini NU, liksom.. det är ju inte direkt sommartider. 17 minusgrader. peeeeeeerfeeecccctttt....

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; naaajs det. jodå samma här såklart :D inget nyår uutan fest ;) haha <3

2009-12-29 @ 13:36:47
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: nickie

blir nog ut med vänner:) sj?

2009-12-29 @ 15:50:53
URL: http://nickielidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0