snabba pengar



men fyyfan va kallt det är, det är inte normalt? jag vill ha värme och sommar!!! eller visst ja... ska ju ner till solen om typ 1½ månad ;) .. guuuuuuuud va jag längtar! Snart är en vecka avklarad i skolan, vilket menas att det snart är helg! I helgen blir det BIO både på fredag och lördag... Snabba cash har ju premiär på fredag!!! det kankse jag skrev i inlägget nedan men skitsamma. så på fredag ska jag på den med Carlström, och lördag kommer syrran hem så då ska vi gå på den. jag har liksom inget emot att se den två gånger eftersom jag är 99% säker på att den är HUR bra som helst och att jag kommer bli galen i det.. KINNAMAN är ju med liksom? ååh, den snyggingen, kill me! Hur som helst, skolan gick bra idag, lite dryga lektioner idag bara men annars är allt okej. Ikväll kommer Carlis hit, ska kika film och snacka om resan osv.. mys sådär det. Hoppas ni mår toppen sockertoppar!

Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström♥

Sv: Hihi, allt är bara bra =) Ska du göra ikväll?

2010-01-16 @ 16:19:04
URL: http://ffjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0