hemma från shoppiiing


Daaaamn, va jag längtar till Winnerbäcks konsert i sommar!!!!!

Halloj snyggon! kom nyss hem från shopping med morsan och syrran. Köpte en skjorta och två linnen, ingen storshopping direkt men bättre än inget ;) .. hur är läget med er? hoppas det är kanooon.. själv är min förkylning inte riktigt bra än, jag är äkkligt täppt och har huvudvärk och är torr i munn? på grund av det.. hatar att vara täppt, jag får paniiiik. jag kan inte använda nässpray heller, det har jag redan förbrukat typ.. men hur som helst.. ikväll skulle jag egentligen gått på Snabba Cash... igen ;)... 4:e gången.. men det blev dock inget, så jag har hyrt film med familjen istället, kanske är lika myyys det.. Skönt att det bara är EN dag kvar till helgen, har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra.. eller imorron ska jag till Gävle och umgås med Anneli och Linn.. filmmys sådär... lördag vet jag inte,, kankse fest? kanske snabba cash? ;) we'll see... nu... KÄK!! pusss

Kommentarer
Postat av: s'

Hihi aah förstår jag ;)

Okej hade du kul?

Jag festa också igår :D

2010-01-30 @ 12:23:39
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0