shopping calling!



tjena snyggingaar! allt bra?
Jag mår toppen.. de är ju helg? :) Igår var jag med aya hela kvällen. Vi lagade got mat, tittade på Let's Dance och käkade onyttigheter.. hehe. Jag säger bara Mathias från EMD.. hoppas han vinner! grymt snygg och jäävligt bra på att dansa är han! Nu tänkte jag, aya och morsan dra på shopping, jag måste verkligen köpa nya skor! Nästa helg så är det ju Melodifestivalen här i SANDVIKEN!!! Det är verkligen stooort för lilla viken, och jag ska självklart gå! Så jag måste ha några snygga skor till nästa helg.. får väl se vad som händer efter shoppingen.. det öppnar ett nytt uteställe i Gävle idag, så ALLA ska ju typ dit. så grymt kul att jag har åldern iblaaaand.. men aja, om två månader såå!! så jag får se, eftersom nästan alla ska dit så får väl jag sitta hemma och uggla, men nää.. det visar sig. kanske drar ihop ett gäng med samma ålder som mig coh partar.. men då är det ju samma fråga som alltid.. vem ska vi vara hos? inte mig som det alltid brukar bli.. hahah.. det visar sig. nu blir det iallafall shoppiiiing! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca Carlström

haha, tacktack :)

2010-02-06 @ 20:11:35
URL: http://yyourbeauty.blogg.se/
Postat av: veronika

allt bra med dig? :)

2010-02-07 @ 23:44:33
URL: http://missveronika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0