ILoveMusic

Halluuu snyggingar! Hur är läget? Kan inte påstå att jag är i toppform men bättre iallafall. Annars då? Livet leker, mycket plugg i skolan, redan skoltrött och räknar ner veckorna till sommarlovet (32 veckor om jag inte minns fel ;)) fester, vänner, familjen, klappmongon & ja.. musik såklart. Tur att det finns musik, tur att det finns ipod, tur att det finns hörlurar.. tack för att all underbar negermusik som jag ständigt utsätter mina öron för finns, annars skulle mina dagar vara sjukt tråkiga. Vissa är mer och vissa är mindre beroende av musik.. jag är nog den som är ÖVER beroende, konstigt att jag inte har hörapparat, hehe.. får väl om två år eller nått :) Jag har faktiskt ingenting att skriva, därför jag skriver massa onödigt skit.. Vad ska man säga,, denna vecka har gått lika fort som dom andra brukar göra och imorron är det fredag vilket innerbär att det blir party med Anneli inne i Gävle.. lördag blir det mys med mamsen, papsen och aya.. hon ska nämligen komma och laga mat,, tur att man har en sån givmild kusin ;) Nuu.. promenad med Monique. Hörs imorron älsko!


Kommentarer
Postat av: Sis

Älskar dig :) <3

2009-09-18 @ 08:45:49
URL: http://lifebytheresee.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vem är inte beroende av musik? det är så härligt att ha en ipod, vet inte riktig thur jag skulle klara mig utan min. =)

Härligt med 32 veckor kvar. Det låter inte för långt borta iallafall. :P

2009-09-19 @ 18:24:59
URL: http://eeebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0