tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen..



jaaa.. nu orkar jag inte göra nått mer idag, nu vill jag bara sitta under en filt framför en bra film och käka popcorn! vilket jag tänker göra ikväll.. har sagt hejdå till ayis nu också, tråkigt att hon ska åka men roligt för henne naturligtvis.. det är hon värd min bästa! hoppas du får det underbart älskade hjärtat så ses vi när du kommer hem igen :) you know I love you! alla minnen vi har tillsammans, herregud vi skulle kunna skriva en hel bok,. du är absolut världens snällaste människa, finns nog ingen som är lika omtänksam och gullig som du! kommer sakna dig!!!!! Imorron ska jag till skolan också, blääää.. jag vill ha lov nu igen, på engång! tycker att lärarna skulle kunna sätta ihop höstlovet och jullovet så att det blev ett lov.. då skulle jag ha varit ledig till den 22a december när jag får mitt jullov.. är inte det rätt sjukt? att få lov TVÅ dagar innan julafton, de tycker jag iallafall.,. lärarna eller vilka fan de är som planerar kan ju inte ha mycket i skallen iallafall. men aja,. nu är det tyvärr som de är. Nu sitter jag och diggar Winnerbäcks nya låtar från albumet 'Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen' och Lasse är såklart lika grym som vanligt! längtar tills jag och syrran ska på hans konsert i Gävle i december!

Kommentarer
Postat av: ayis

tack för de fina orden hjärtat <3 nu ska jag kolla lite på tv innan jag hoppar i sängen. skickar ett sms när jag kommit fram gumman <3 LOVE YOU !!

2009-11-01 @ 20:19:40
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

jaa, skit nice ;) självdå?

2009-11-02 @ 06:52:29
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0