I'm in Miami bitch



jag blev tyvärr nykter igår! först så skulle vi ju vara ute och kolla på när Emma åkte snowboard.. och naturligtvis så tog det myyycket längre tid än vad vi hade förväntat oss.. så vi stod väl ute i kylan typ från klockan 6 till 9. och sen blev jag och carro så otaggade så jag drog hem.. tur att man har snälla föräldrar som kom och hämtade mig, för helt seriöst.. jag hade ingen känsel i mina fötter eller i mina händer, va inte SÅ kul.. hur som helst, när jag kom hem så kikade vi på film familjen.. syrran kom hem igår också, dock åker hon hem idag men hann träffa henne ett litet tag iallafall =) .. sen träffar jag ju henne nästa helg igen. eftersom jag blev nykter igår så vill jag plåga levern idag.. men problemet är att jag inte vet någon fest och inga verkar vara taggade förutom jag & carro, så vi får väl se om vi två sitter och super. jaa.. jag är inte omöjlig! vi får se hur det blir.. annars super jag väl själv. Nu tänkte jag iallafall dra... har lovat syrran att ta hål i örat på henne, säg till om ni vill bli piercad, proffset har ni HÄR! ;) hehe.. ha en bra dag schtekare..och jag menar.. vilken blir inte taggad av låten ovanför? :o slår vad om att min farmor till och med vill ställa sig upp och rocka!

Kommentarer
Postat av: lovisa & sandra

frågestund på bloggen, fråga precis vad som helst, kom igen nu! :D

2009-11-14 @ 12:06:59
URL: http://sanlov.blogg.se/
Postat av: Jennifer | PERSONLIG FOTOBLOGG

hihi inte så mkt, vänner;* sjdå?

2009-11-15 @ 17:27:53
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0