I love horror movies



är det någon mer än jag som älskar skräckfilmer? haha.. morsan och syrran gillar det inte och pappa & jag är helt galna.. kommer ihåg den första filmen jag såg som var DET.. ni vet den där clownen som käkar upp barn.. om några av er har sett den.. den såg jag typ när jag var.. 7? och efter det så har jag sett en deeeeeel filmer.. kom att tänka på skräckfilmer när jag kikade i tidningen idag.. förra helgen var det skräckfilmen Psycho som är med Anthony Perkins, trean var förra helgen och idag är det tvåan.. konstigt, det borde vara tvärtom? men jaja.. klockan 2 inatt sitter jag bänkad framför tv:n och kollar på den iallafall, ni borde inte låta er missa den om ni gillar skräckfilmer för psycho filmerna är faktiskt rätt läskiga tycker jag iallafall. haha glömmer aldrig när jag och en vän till mig satt och kollade på en skräckfilm som vi hade hyrt (det hände bara för några månader sedan) och så var det en film med scener som man hoppar till på ni vet.. ? och jag hade en kopp med HETT te i händerna.. vad tror ni jag gör? jo det kommer självklart en sak på filmen och jag hoppar till och spiller ut tet över mina lår, vilket inte var sååååå skönt. så nu har jag ALDRIG mer en kopp te i händerna när jag kikar på skräckfilm, fyfan.. hur som helst, vad jag ville komma till är att.. I love horror movies..

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: haha, jaddå:) var på mariedals cupen i borås:) du sj?=)

2009-11-07 @ 21:23:22
URL: http://basicbecka.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg :D

2009-11-07 @ 21:57:09
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

jag får en kick av skräckfilmer (om de är läskiga :D)

2009-11-08 @ 11:08:59
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0